15.9.14

Telekrap


Nu mai este loc liber pe interneți. Absolut oriunde ești informat că gigantul Deutsche Telekom a ajuns în România. Inițial n-am știut ce să zic. Dat fiind precedentul istoric, mi-am pus succint problema dacă urma să îi primim cu salutul roman sau cu ținta în cătare. Dar cum ”tertium non datur” e tot mai rar întâlnit, nu a fost deloc cum am gândit.


Încă din capul locului, eu am o problemă cu emblema. Cu ocazia aceasta vreau să îmi arăt suportul față de bieții care suferă de tulburare obsesiv-compulsivă. Încă puțin și zburau T-ul din logo. Ce ar mai fi rămas din emblemă relata fără greșeala opinia martorilor acestui eveniment în desfășurare.
Apreciez totuși faptul că nevoia noastră de a fi succinți a primit un răspuns ferm. Nu de alta, dar dacă puneau mai multe litere ar fi putut exista riscul să se găsească o simetrie în emblemă. Iar noi nu vrem asta.
Apoi e culoarea. Posibil un coșmar al protanopilor și clar un nou subiect de ceartă, conflictul roz-magenta probabil că nu va trece fără urme.

Sunt convins, oricum, că această schimbare e spre binele comun. Din păcate pentru mine, nu mă numar printre persoanele posesoare de SIM de Cosmote, persoane care abia așteaptă să își facă acest lung așteptat upgrade. Cu căldură în suflet pot spune că asta era tot ce le lipsea.

Și în ceea ce privește ofertele, se știe că o primă tactică de menținere a clienților și de atragere a unora noi o reprezintă listarea celor mai nasoale oferte posibile.*(Foarte posibil să mă înșel, nu cunosc buzunarele tuturor)
                                                               
În orice caz, nu este cazul să cobim. Poate chiar vor da lovitura. Dar, din nou, poate nu. Rămâne de văzut cum se descurcă. Eu voi privi.

No comments:

Post a Comment