13.4.14

Banan?

video

Lumea mănâncă prost. Oriunde te uiți, cineva mănâncă prost. În mod normal, după o mică luptă internă cu sinele, accepți sfatul că omul face ce vrea și mergi mai departe. Totuși, poate din cauza multului timp liber, unor oameni li se încinge sângele-n vine și
se decid să îndrepte și să vindece norodul.

Sfatul părinților este o pepineră de homunculi posesori de complex mesianic.
În ediția de azi, au descoperit alimentul ”natural” și încearcă să îi îmbuneva aparența în fața animalelor care scurmă în lada cu Big Mec. Urmează câteva argumente ultra-convingătoare care să te facă să simți că băgatul bananei în gură nu numai că e plăcut, ci și benefic.


1. Sursa de energiebananele contin trei zaharuri naturale: sucroza, fructoza si glucoza, toate combinate cu fibre. Datorita lor, o banana ne umple imediat si pe termen lung cu energie. Cercetarile au demonstrat ca doar doua banane ne dau suficienta energie pentru a munci fizic asiduu fara intrerupere timp de 90 de minute. Nu e de mirare ca bananele sunt fructele preferate ale atletilor de performanta.

Poate al atletelor. Și probabil dacă ar muncii asiduu 90 de minute, dar cu întreruperi, s-ar duce tot efectul bananei. Și dacă am mânca 5 banane, la câte 90 de minute, am fi Superman. Și probabil energia vine de la fibre. Că de-aia nu se absorb, că sunt zglobii de energie.


2. Nervozitatebananele au un continut mare de vitamina B care ajuta la calmarea sistemului nervos.
Toată lumea știe că sistemul nervos e echivalentul unui copil obraznic. De-aia i se zice și ”nervos”. După infulecarea de banane, se produce inexorabil conversia în sistemul calm. 90 de minute.



3. Simptome premenstrualevitamina B6 din banane aduce nivelul de glucoza din sange la un nivel normal, lucru care cu siguranta va ajuta la trecerea mai usor peste acea perioada de discomfort a lunii.
O analogie la fel de frumoasă precum tâmpenia debitata mai sus ar fi ”Apa susține viața, deci oamenii sigur au nevoie de apă ca să aibă ce să pișe”. 



4. Infarct: conform The New England Journal of Medicine daca inlcuzi bananele in dieta zilnica, reduci cu 40% riscul de a face infarct.

Asta trebuie să fie explicația pentru care încă vedem maimuțe printre noi. E frumos că trebuie să incluzi banane. Câte, la ce interval și cum sunt doar întrebări idioate căcate de mintea unor incompetenți. Că ce naiba, Doar e ”New England Journal of Medicine” care zice. Mai contează ceva?



5. Anemie: bogate in fierbananele ajuta la stimularea producerii de hemoglobina in sange astfel ajutand la eliminarea anemiei.

Bananele sunt bogate în orice de natură să satisfacă orice. Azi au fier, că ai nevoie de fier. Mâine e posibil să aibă creier.

6. Depresiebananele contin triptofan, un tip de proteina pe care corpul o transforma in serotonina, care se stie ca te face sa te relaxezi, iti imbunatateste starea de spirit si te face sa te simti mai fericit.

Proteina care nu e proteină te face să te simți bine. Se știe. Cât îmi place când se arogă o chestie, ca să te facă să te simți prost în caz că nu știi, pentru ca mai apoi să nu mai cauți și să ai încredere oarbă în următoarele imbecilități pe care le arogă.
Da, bananele vindecă depresia imediat. Întreabă persoanele depresive care mănâncă compulsiv cât de bine se simt când mănâncă 100 de kile de salată de banane. Și mai ales după.


7. Tensiune marebananele sunt bogate in potasiu, dar au un continut redus de sare, combinatia perfecta pentru a reduce tensiunea arteriala.

Probabil dacă avea puțină sare și puțin potasiu, tensiunea creștea. Și sarea e aia nașpa. Potasiul nu face vreo sare, căci e bun. 



8. Mahmureala: unul dintre cele mai rapide moduri de a scapa de mahumureala este un milkshake de banane, indulcit cu miere. Bananele calmeaza stomacul si, cu ajutorul mierii, readuc la normal nivelul de zahar din corp, in timp ce laptele rehidrateaza corpul.

Pentru că în mahmureală, durerea cea mai mare e că nu ai în corp nivelul de zahăr reglat. Și cum nimic nu se compară cu o banană babană în gură de cum te trezești din beție, orice încercare de sustragere e rea-credință.



9. Intepaturi de tantar: casa scapi de insuportabilele mancarimi dupa ce ai fost intepat de tantar, maseaza locul respectiv cu partea interioara a cojii de banana. Va reduce inflamatia si mancarimea.

Pentru că nimic nu pare mai normal decât unul care se scarpină cu o banană. Cred că asta e cea mai bună metodă până acum de a identifica fanaticii ”Sfatul Părinților” printr-un parc.


10. Stimulent pentru creier: nivelurile ridicate de potasiu te ajuta sa inveti mult mai usor, sa tii minte mai bine lucrurile citite si sa te concentrezi mai bine.
Și produc focare ectopice. Adică ălea de te fac să mori repede. Dacă era ca înfulecatul unei banane să te facă Einstein, poate i-ar fi fost un pic mai greu copilului tau să te rupă la învățătură.



11. Constipatiebananele sunt bogate in fibre, astfel, o banana pe zi te va ajuta sa iti reglezi tranzitul intestinal
Depinde din ce parte vine, relativ la rect.



12. Ulcereste singurul fruct care poate fi consumat de catre cei care sufera de gastrita sau ulcer. Bananele sunt folosite in dietele pentru boli intestinale datorita texturii lor moi si calmante. De asemenea, neutralizeaza aciditatea in exces din stomac si reduc iritarea stomacului.
Probabil pasarea alimentelor nu se mai practică. Pare gay. Așa, îi vâri banana, care e moale de la sine. Este și singura chestie de pe pământ care neutralizează aciditatea. Iarăși, e prea complicat să îi faci ceva de capul tău.



13. Controlul temperaturii: in unele culturi se crede ca bananele calmeaza atat psihicul dar si temperatura corpului. In Thailanda, spre exemplu, femeile insarcinate mananca banane pentru a se asigura ca bebelusii lor se vor naste cu temperatura corpului normala.
Iar unele culturi consideră că dacă mănânci banane ești poponar. Știm cu toții că nu e așa, nu? E drept, ar explica multe.



14. Impotriva fumatuluibananele ii ajuta si pe cei care incearca sa se lase de fumat. Vitaminele B6 si B12 pe care acestea le contin, impreuna cu potasiul si magneziul, ajuta corpul sa scape de nicotina si sa nu mai simta nevoia de ea.
Cred că singurul motiv pentru care ar funcționa e că înlocuiește gestul băgării ceva în gură. Banana e alternativa fericită pentru toate cazurile implicare.



15. Stres: potasiul ajuta la normalizarea batailor inimii, trimite oxigen catre creier si regularizeaza echilibrul apei din corp. Cand suntem stresati, arderile metabolice cresc, reducand astfel nivelul de potasiu din corp. O banana va rezolva problema.
Omul a evoluat într-o mașinărie care consumă potasiu și elimină metan. E clar că arderile metabolice(arderi pe bune, cu foc și alea) scad nivelul de potasiu. De-aia și inima bate aiurea când depui efort. 

Trebuie totuși să remarc ageritatea mentală a ăstora care au ajuns la concluzia că există o corelată inversă între banane și stress. Toți acei ani de experiență au dat roade.






No comments:

Post a Comment