9.9.13

Noul iPhone


Au trecut și pe la urechile mele anunțuri că cică urmează să se lanseze un nou iPhone,un model mai performant,nemaivăzut,cum de altfel se spune de fiecare dată când mai apare unul.Ce e puțin mai interesant e că pe lângă mega-hiper-giga wow iPhone,se mai lansează un model low-budget.Iar asta trebuie să spun că îmi place.Îmi place că văr să âși extindă piața.Dar această mișcare aduce după sine și riscuri.Dar la astea vom reveni mai încolo.

Se zvonește că noul iPhone o să aibă un nou nume.Wow.Cu siguranță nu m-aș fi gândit la asta niciodată.

Se zice că noul model va avea display-ul mai mare.Înainte îmi placea la iPhone că măcar puteai să îl ții și să îl manevrezi cu o singură mână.Dacă tot mai crește,tare mi-e frică de ce abominații vor ieși în următorii ani.

Se aude că va avea un procesor nou,mai puternic.Cică vor implementa un procesor A7,cu 30% mai puternic decât precedentul.E foarte mișto că sunt se gândesc să adapteze bateria ca să țină mai mult.Adaptează procesorul,să mănânce energie cât un purcel.

Printre noile carcase ale modelului,va fi și una aurie.Să nu se mai spună cu România nu are influență în ceea ce privește produsele din afară.

Cameră mai puternică.Pentru că dacă nu faci o poză cât mai performantă la gogoașă,ai iPhone degeaba.




Acum cu telefonul low-budget.Mi se pare OK că vor să facă acest pas.Probabil că își vor extinde piața astfel.Însă s-ar putea sa nu funcționeze cum vor ei.
Hai să ne gândim puțin.De ce este telefonul acesta ieftin?Pentru că,cel mai probabil,a fost făcut cu piese mai ieftine.De ce sunt piesele mai ieftine?Pentru că,cel mai probabil,nu sunt extraordinar de rezistente.Și deși cei care le cumpără știu asta,tot vor arăta cu degetul spre produsele lor dacă se strică.
Apoi mai e factorul social,pe care îl poți ignora.Ăla că dacă ai telefon ieftinache,ești de porc.

No comments:

Post a Comment