28.9.13

Ne mutăm!


A sosit vremea pentru mine să mă mut. Mă mut într-un loc mai bun, măcar pentru aspirațiile mele. Mă mut la metrou. Pentru cel puțin 6 ani. Sunt o fire optimistă. Dacă nu mor până atunci.
Alături de mine, alți prieteni ai mei urmează aceeași inițiere. Nu știm ce ne așteaptă, putem doar spera că nu ne-o vom lua prea urât și că vom supraviețui să terorizăm alte generații(fără să avem deloc dreptate, firește.

Mutarea aduce pentru mine modificări privind activitatea.Nu voi mai fi la fel de activ ca înainte. Voi încerca totuși să postez măcar o dată pe sătpămână. Restul timpului îl voi petrece în căutarea noilor informații, obicei pe care trebuie să îl dezvolt acum și să îl continui pe toată durata vieții mele. Poate veți observa că voi începe să fiu din ce în ce mai anost și mai puțin interesat de multe domenii cu care mă voi intersecta. E de așteptat. Dar voi fi acolo, voi deschide subiecte, voi fi cvasi-activ, voi exista.

Vă salut, ne vedem când ne-om vedea!

No comments:

Post a Comment