2.9.13

Lansare gags.ro

Arhi anunța pe site-ul său deschiderea unui site de glume românești,numit gags.ro.Inițial am fost entuziasmat de idee căci și eu,asemenea lui Arhi,m-am săturat de site-uri românești sau pagini de FaceBook care nu fac altceva decât să ia glumele englezești și să le traducă,așteptând cumva un zâmbet.

No,deci vă dați seama că și eu eram amator de așa ceva.Astfel,fără să gândesc de 2 ori,am intrat pe site.Nu vreau să spun că mai bine nu o făceam,dar nu am fost teribil de păcut surprins.Ce am văzut seamană cu noul 9gag.O tonă de gif-uri și multe imagini care nu amuză.Ce nu putea ajunge pe 9gag ajunge aici,cu o oarecare tentă de Demotival.
De asemenea,ar fi o mică hib tehnică:Dacă vrei să vezi un gif fără să te trimită pe pagina lui,trebuie să dai click pe cerculețul cu săgeată pentru lansare în aceeași pagină.Dacă ai dat click în afară,te va duce pe o pagină separată a gif-ului.Mai mult,dacă tu cumva vrei să oprești gif-ul,din orice rațiune(asta dacă ai avut precizia să îl deschizi pe aceeași pagină)și dai click în acest scop,iar te trimite pe pagina separată a gif-ului.
Bine,sunt convins că e o mică hibă tehnică.Ușor rezolvabilă.Oricum,site-ul e nou,cine știe ce modificări vor urma.

Nu mi-a plăcut însă concursul pe care l-a lansat Arhi.Firește,face ce vrea,dar campania sa de populare rapidă a site-ului duce la apariția unui conținut defectuos,plictisitor,care poate face eventualii vizitatori să se sictirească și să își ia tălpășița.De ce?Pentru că oamenii care ar fi vrut să facă un conținut prorpiu,amuzant,nu au cum să facă față celor care pur și simplu iau conținut de pe net.Deci,ori fac ceva bun și se pierde în marea de repost-uri,ori se dau bătuți și nu mai fac nimic.În acest sens,nu mi se pare OK ca un site atât de nou să conțină atât de multe repost-uri.
Probabil a prevăzut asta și Arhi a băgat un premiu subiectiv ăluia care vine cu un conținut genial,dar tot nu mi se pare stimularea prea mare.



Urmează să vedem cum va evolua acest site.Chiar vreau să văd ce se întâmplă cu activitatea sa de după 30 septembrie.Personal,aș vrea să se țină de treabă.Na,poate oi băga și eu 1-2 ”opere” pe acolo.

No comments:

Post a Comment