6.3.13

Pantofi




Pantofi,poate unele din speciile din ce în ce mai puțin purtate.Ba sunt prea scumpi,ba sunt prea greu de îngrijit,ba nu se găsesc prea des ocazii propice purtării lor.
Personal nu cred că există vreo încălțăminte care să inspire încredere mai mare decât pantofii.Au un aer elegant,te asigură că acea persoană ține la felul în care arată,deci este o persoană decentă.
Imginați-vă cum ar fi să vedeți un om la costum,cămașă,4 ace,iar în picioare să aibă teniși.Parca nu îți mai vine nici să-l saluți.

O să fiu drept,nu am o grămadă de pantofi.Mă regăsesc în pretextul ”prea puține ocazii pentru ei”.De-aia nici nu văd rostul în a-mi cumpăra prea multe perechi.

Totuși,am văzut că a apărut o campanie de shoe-testing susținută de Leofex unde persoane se înscriu pentru a proba diverse perechi de pantofi,în vederea unui review.Mie mi se pare super.Primești pantoful,îl porți,scrii despre el.

Linkul către site este acesta: http://leofex.ro/campania-shoe-tester-acum-la-nivel-national/

Pot fi contactați și pe Facebook,aici: https://www.facebook.com/LeofexRomania

Intrați,vizionați.Chair nu văd de ce să nu te implici în așa ceva.

No comments:

Post a Comment