4.11.12

Câinele comunitar.




Una dintre cele mai frecvent întîlnite probleme în viața de zi cu zi.Totodată,este și una dintre cele mai periculoase probleme.Câinele comunitar.


Mergeam azi să-mi iau o pereche de căști,când,pe o stradă lăturalnică,dau ochi cu jigodia.Imediat după ce mă vede,intră în roșu,începe să latre și o ia la goană înspre mine.Noroc că era la vreo 50 de metri distanță.M-am băgat cât de repede am putut într-o scară și am așteptat să se liniștească dihania.Din părți.
După ce am stat vreo10 minute acolo,am decis să ies.Am rupt o creangă și am reușit să mp eschivez.
Când m-am întors,am luat altă rută,însă am inspectat și strada pe care venisem.4 câini(au venit cu întăriri) fugăreau o femeie.


E,acum,cum să nu îți vină să îi iei beregata la dobitoc?”Vai,nu,că are și el suflet,e și el ființă!”..Mi s-a acrit să mă simt tolerat în lumea mea.Este un concept foarte simplu: rasa superioară domină.Adicătălea,oamenii au mai multe drepturi pe lumea asta decât animalele,pentru simplul motiv că oamenii au pus bazele formei de locuință.Putem tolera acele animale,dar nu mai mult decât pe noi înșine.

Asta nu înseamnă că prima tactică de înlăturarea a câinilor vagabonzi să fie un masacru.Nu.Prima chestie ar fi crearea unor spații care să îi conțină.E,dar dacă nu se face asta,eu personal primesc orice metodă care duce la scăderea numarului de câini.Dacă nu se poate pe cale amiabilă,asta e,accept și altceva.




Vezi mai multe din Faze tari pe 220.ro

No comments:

Post a Comment