9.11.12

Patriotism?

Nu știu,dar în momentele astea mi se pare că pot fi numit patriot pentru simplul motiv că sunt în țară,martor la ce se întâmplă,fraierit în continuare.Mă pot numi patriot fiindcă rezist,pentru că nu am ce face altceva.
Mi se pare penibil să mai am respect pentru țara în care trăiesc.Nu văd absolut nimic care să mă facă să mă simt mândru că sunt român.Oricum,nu mi-ar plăcea să mă simt mândru de ceva cu care nu am nicio implicație.Poate că mă voi simți mândru când voi pleca în străinătate.Dar în niciun caz nu mă voi simți la fel pentru simplul fapt că s-a întâmplat să mă nasc acolo.

Am auzit azi în clasă o discuție despre patriotism,între doi colegi.Unul din ei zicea că ar vrea să muncească în străinătate,fiindcă nu vedea a fi corect să stea să îndure ceva,el neavând orice vină pentru cele întâmplate.Interlocutorul,auzind cele spuse,s-a enervat la culme,a început să-l facă laș și fricos pe celălalt.”De ce nu vrei să înduri?Din cauza ăstora ca tine s-a ajuns cu țara unde s-a ajuns.N-aveți chef să îndurați.”
Super,nu?Adică,dacă brusc începe o mare grămadă de lume să mă scuipe și să își bată joc de mine,eu trebuie să stau să înghit ironie ieftină și scuipat pentru că așa e drept.Superba logica,nu?

Da,oameni ca ăștia chiar există.Ba mai rău,au putere de hotărâre(a fost la referendum,a votat cu Băsescu,zicând că ”E,nu mai are mult,oricând.Lăsați-l să-și termine mandatul”),și eventual se mai pot și puii.

No comments:

Post a Comment