7.11.12

Parc dă distracții




Îmi plăcea(și încă îmi place) să merg în parcurile de distracții de oriunde puteam ajunge.Cu prietenii,nimic nu e mai bun decât un porumb fiert,un pumn în ”aparatul de box” și eventualele persoane de acolo.

Odată,fiind și cu mai multe fete,am decis să ne dăm într-o roată de carusel.Am zis că dacă fetele tot vor urla,să urle pe drept.Fiecare tip și-a luat de acasă un șurub și o piuliță.În momentul în care caruselul a ajuns la apex,am scos șurubul și am făcut cea mai serioasă și înfricoșată față,zicând ”Băăăăă,de unde a venit asta?”.Vă dați seama ce a urmat.Au început dragele de ele să urle ca niște disperate,și pe bună dreptate.Au ănceput să plângă,implorau să se oprească naibii cursa.Noi nu dădeam niciun semn că am glumi,ci dimpotrivă,țipam și noi și ne panicam.În final,când cursa s-a oprit,și-au dat seama că au luat țeapă.



E,dar cum e frate să ți se întâmple asta pe bune?Să vezi cum încep să zboare șuruburile și piulițele din scaun,ca după să constați că și tu zbori,iar singura denumire a ta din momentul ăla este ”proiectil”.Luați de vă minunați:




Vezi mai multe din Faze tari pe 220.ro



Câtă frică mi-a fost să nu întâmple asta vreodată...

No comments:

Post a Comment