12.11.12

Mama fotbalului




Vai de mine și de mine.Cum,așa ceva?Nume grele ale fotbalului vârâte în închisoare?Vai,dar ce se întâmplă cu fotbalul?

Nu știu cât de reală este știrea conform căreia o droaie de oameni importanți ai ”fotbalului” vor intra la răcoare.Sincer,nici nu mă interesează.Atâta frăsuială pentru ăștia.

În primul rând,eu nu înțeleg ideea de fotbal.22 de inși fugăresc,pe o tonă de bani,o minge.Nu ai altceva mai bun de făcut decât să te benoclezi o oră jumate la unii care câștigă o grămadă de bani pentru nimic.

În al doilea rând,fotbalul mi se pare sportul care încurajeaza huliganismul într-un mod inegalabil.De câte ori n-am văzut bătăi între suporteri?Astfel,dacă decizia se adeverește,mă va face foarte fericit,știind că ”fanii” vor plânge după minge.


Ce îmi place e că toată lumea se crede fotbalist.Toată lumea știe cum se mănâncă,toată lumea știe să joace.Se joacă peste tot.Culmea,se și iau la bătaie peste tot..ca să vezi comédie.


E,chiar vreau să meargă mai departe lucrurile.Vreau să văd mingea cum plânge!

No comments:

Post a Comment