2.11.12

În sfâșit!

După lungi,lungi suferințe,am reușit să pun din nou mâna pe laptpul meu.A avut ceva probleme,dar acum este bine-merci.Pfoa,ce mă bucur că nu a suferit nimic serios.

De câteva zile tot mergea teribil de încet,nu știam ce naiba are.Încărca pe YouTube teribil de greu,nu puteam să instalez,să dezinstalez,și poate cea mai ciudată situație era că nu mi se închidea calculatorul,din cauză că trebuia să mi se finalizeze o actualizare.Totuși,actualizarea aia nu se termina niciodată.Odată,am lăsat laptopul deschis 8 ore,am plecat la școală,am venit,și tot nu se terminase.

E,acum totul este bine,dar nu fără ajutorul celor de la Cedarom.Numai persoane de treabă pe acolo,am ținut legătura mereu.Jos pălăria pentru ei.


E,e bine să pot tasta acum.Mă simt mai bine acum.

No comments:

Post a Comment