8.11.12

Exces de zel

Câți dintre voi,la ora de mate,când au fost întrebați dacă nu au înțeles ceva,au ridicat frumos mâna,s-au dus la tablă și au pus cu degetul pe partea neînțeleasă?Și câți au fost după fericiți că au făcut ce au făcut,că au ținut colegii din pauză?

Eu am făcut asta.Ce-i drept,nu la matematică,ci la română.
Profesoara s-a decis să mă asculte în cel mai prost moment posibil.Complet nepregătit,neputându-mi formula idei nici măcar cu foile în față.În momentul acela,văzând că nu prea are cu cine discuta,s-a decis să îmi explice mai multe noțiuni,în grabă.A acoperit destul de mult,iar la un moment dat,nu am mai putut ține pasul.
A făcut o pauză,i-am zis că am înțeles până acolo,dar i-am spus că nu am înțeles de la pauza aceea până la sfârșit.
Frățioare,e furtună în deșert.A început să mă mustre că nu sunt atent,că nu dau doi bani.Bineînțeles că replicile mele au fost tăiate scurt.Nu am putut să finalizez nimic.


Cred că mai bine e să taci mâlc și să lași totul să treacă,mai ales când dai de oameni ca ăștia.

No comments:

Post a Comment