16.11.12

Ce greață mi-e de polițiști




Ah,că de mult n-am mai simțit ranchiună pe polițai.De cele mai multe ori,era totuși vorba de Poliția normală.Să vă dau un exemplu:

Eram acum vreo 3 ani,prin clasa a 9-a.Intr-o seară ne-am decis să ne jucăm ”lapte gros” în curtea școlii generale unde am învățat.Paznicul ne cunoștea,că deh,am învățat acolo până nu de demult.
E,și se pun băieții să se joace,doar-doar or uita de ce au făcut pe la școală.
Într-un moment de respiro,numai bun pentru îndreptat și pocnit spatele,văd cum o dubă de poliție oprește în dreptul gardului școlii.Mă uit mai bine,mai era una,pe care nu am văcut-o când a parcat.
Până să îi anunț și pe ceilalți,vedem cum pe poartă intră vreo 3-4 mascați,având în mână ceva ce semăna izbitor cu o armă.”Nu mișcă nimeni!”,a răcnit unul din ei.Vă dați seama,cui îi mai ardea să fugă.La dracu',nici nu aveam pe unde.

Ne pun la zid și ne percheziționează.Nu au găsit nimic(normal).Unul din Polițiști se uită la noi și spune ”Cei până în 18 ani pleacă acasă acum”.Noi,claie peste grămadă,ne bulucim în fața porții.Surpriză,însă.Ne pomenim în fața poții cu alt polițist,care se uita ciudat la noi.

”Unde vă duceți?”
”Ne-a zis dl. polițist să plecăm acasă cei până în 18 ani.”
”Ce vorbiți,mă?Ia,hai,repede!La dubă!”
Nici măcar nu am înțeles la început.Nu făcuserăm nimic.
În fine,ne bagă în dubă,și ajungem la secție.Acolo,făcut poze,dat amprente,sunat părinți,tot tacâmul.

Și acum vine întrebarea:de ce?Doar nu am făcut nimic.Nu am dat în cap,nici măcar nu deranjam.Poate erau complexați că nu făcuseră nimic în seara aia decât să patruleze în dube cu 10km/h.Poate voiau acțiune.




Și ajung și azi.Acum este vorba de dragii polițiști rutieri.

Eram în drum către școală,dau să trec pe trecerea de pietoni,când dârzul om al legii îmi face semn să mă opresc,să treacă niște mașini.Las mașinile să treacă,îmi face semn să trec,traversez și mă îndrept spre cealaltă intersecție,la nici 10m de prima.Acolo mă trezesc că alt polițist rutier începe să strige la mine că ”Ce mă,e strada ta?De ce n-ai oprit când ți-a zis?”,după care începe să mă înjure în toate felurile.


Nu știu ce se petrece cu polițiștii ăștia.Zău,nu toți îs răi și nașpa,dar sunt unii care au un comportament care te împinge să-ți pui problema ”Cum Doamne iartă-mă au ajuns ăștia în Poliție?”

No comments:

Post a Comment