3.11.12

Bani pe blog




Într-adevăr mult fâs despre monetizarea blogului.Vorbesc de monetizarea suplimentară.Cont premium,business,etc.
Multă lume nu apreciază foarte mult ideea lui Arhi de a taxa opțiunile suplimentare ale unui user.La fel cum nu puțini sunt cei care văd rău decizia lui Zoso de a taxa pe articole de calitate.Scenarii peste scenarii,cum oamenii ăștia își vor pierde treptat userii,mai devreme sau mai târziu.

Personal,nu prea îmi vine mie să cred că așa se va întâmpla.Da,știu,or să apară gurile rele,nemulțumite că nu mai primesc ce vor atât de repede și ieftin.Cum pot ei să conceapă să plătească pentru ceva bun.

Păi,totul se reduce la următorul enunț:Timpul înseamnă bani.Informația bună costă pentru că scutește din timp.Astfel,dacă vrei să fii sigur că ai parte de ce e bun,marchezi paraiul.

Ce a făcut Arhi e,după părerea mea,ceva foarte bun.Plătești și îți apare site-ul unde ți-e numele.Este bine și pentru user chestia asta,întrucât poate atrage trafic mai ușor înspre blogul său.Nu prea îmi place mie faza cu ”Dacă ai cont business,poți lăsa comment oriunde cu orice aferent afacerii tale”.Mi se pare că încurajează la spam.



Mi se pare foarte bună ideea de monetizare,țin să repet.Nu cred că va face nimic negativ,chiar dacă ciudoșii cred altceva.Felicitări lor că se dedică,și că îi interesează starea site-urilor lor.
Chiar sunt curios cum o să evolueze chestia asta,sunt cu ochii pe fenomen.

No comments:

Post a Comment