20.10.12

Sunt liber să fac ce vreau!

Oare chiar așa o fi?Adică,vreodată în lumea asta ai ocazia să te raportezi doar la tine însuți?Fără nimeni altcineva?
Bine,dar ca să nu alunecăm spre teme sensibile,să ne concentrăm pe un exemplu concret.Ești în autobuz.Vrei tu tare-tare să asculți muzică.Vrei tare,și ești tu 100% convins că tuturor le va plăcea muzica pe care frenetic o cauți în telefon.În final,o găsești,o pui pe volum maxim,și dă-i.Și acum,frumos,toată lumea trebuie să-ți înghită ție panarama.Dai din cap ca un cretin,în timp ce ceilalți încep să-și facă mustrări de conștiință de ce nu-și iau naibii odată mașini.Unii nu vor să se implice,din politețe,să-l oprească pe retardat.Pentru alții,în schimb,singurul inconvenient care îi oprește să-i rupă idiotului capul de pe umeri cu dinții,este de ordin geografic,aceștia fiind practic flancați de oameni politicoși care nu se bagă.Autobuz plin,na..

În toată larma creată,o bătrânică își croiește drum lângă puștan și îl întreabă:
”Măi băiat,nu vrei să nu mai asculți muzică până cobor?”
Dar de ce,mamaie?E libertatea mea!

Vă spun sincer că în momentul acela în venea...să-l desconsider.

Păi bine mă,e libertatea ta să asculți muzica.Și libertatea mea unde e?Ți se pare OK ca libertatea ta să interfereze cu libertatea mea?

Mm,nu știu cum e de procedat cu oameni ca ăștia.AM încercat o dată și nu am ieșit foarte bine.



Voi cum ați proceda cu ăștia?Îi lăsați în pace?


No comments:

Post a Comment