30.10.12

Șmecherași

Sunt peste tot.Sunt și relativ ușor de reperat.Practic,tot ce ai de făcut este să îți întorci capul în oricare dintre punctele cardinale sau oricare variațiune a lor.
Păr scurt,cercel în ureche(stânga,că dacă ai cercel în dreapta ești poponar.De ce?N-am înțeles)sau în ambele urechi.Facultativ,una bucata belciug în orbită.Haine specifice.Cea mai recentă trăsătură a lor este freza stil Boyka,dreaptă sau șui.La o analiză ceva mai aprofundată,șmecherașul pare tuns de un frizer orb,cu Parkinson,în prima zi de lucru.

E,nu știu de voi,dar mie unul mi s-a acrit de ei.Știu că nu pare civilizat,dar vreau să îi văd zvârcolindu-se în chinuri.De ce?Cumva,ei sunt singurii care îmi provoacă un dispreț teribil chiar înainte să îl aud deschizând gura.


Azi mi s-a întâmplat să îl calc pe picioare pe un imbecil de genul.Vai,e furtună în deșert.Atât el,cât și ciurda lui de fani au început să...mă desconsidere.Înjurau încontinuu,iar eu nu ziceam nimic.După ce am stat,sa zice,20 de secunde,am plecat.Ei au rămas acolo înjurând în continuare,urmând să plece și ei.Tare,nu?
Lesne de înțeles ce îmi trecea mie prin cap auzind prin câte locuri eram expediat simultan.În linii mari,voiam să fie luați în plin de un TIR,nimic grav.


E,cred că fiecare dintre noi poate identifica un cretin de acest tip,sau poate chiar și cretini.Și cred că bine ne-am mai simți dacă am vedea cu imbecilii ăștia și-o iau crunt,pentru că,nu-i așa,merită cu vârf și îndesat.


Iată un clip care sigur va aduce doar satisfacție:



No comments:

Post a Comment