19.10.12

Nu se mai putea

Chiar nu se mai putea.Am încercat să am un blog în engleză.Cea mai proastă idee a mea. Eu credeam că pot vorbi engleza cât de cât.Na,am mai avut experiențe în care am arătat că pot îngăima niște fraze și să mă înțeleg relativ bine cu ceilalți. Asta înainte să pun treaba pe hârtie.Pe hârtie e altceva.Când vorbești e una,poți să mai faci o greșeală,două,nimeni nu îți ține socoteală,dar ferească Sfântul să greșești în online.În momentele alea,ești singur,tată..
Plus că îmi vine destul de greu să îmi transpun exact trăirile pe care le am.Tot mai bine parcă sună îm română.

Nici nu îmi mai amintesc bine ce naiba îmi veni să mă apuc de blog în engleză.Cred că voiam să atrag mai multă lume.Îmi ziceam "Bre,dacă sunt o grămadă care vorbesc engleza,siigur or să fie câțiva care vor catadicsi să dea o raită și la mine pe blog.
Surpriză!Trafic mic spre deloc?Dar de ce oare,măi?Eu cred că asta se datorează chiar grămezii de vorbitori de engleză.Dintr-o grămadă de englezi,sigur mai este unu' care face cam ce fac eu.Și poate nu e numai unul.Și poate ăla vorbește și ceva mai bine ca mine.Și poate are și mai multe de oferit.


Pe scurt,am cam terminat-o cu tot ce înseamnă făcut blog în engleză.Română,frate,că tot o vorbim pe-asta.



V-am lăsat,ne vedem maine.

No comments:

Post a Comment