26.10.12

iPhone




Te trezești cu bani în mână.Prima întrebare care îți vine este ”Ce să fac cu ei?”.Pot veni mai multe variante:fie îi economisești,fie plătești chiria,îți iei de mâncare etc.
Dar ce fac cei mai mulți care pun mâna pe bani,de cele mai multe ori necâștigați?Păi,simplu,îți iei un iPhone.”Prietene,cum să nu îți iei,păi ți se rupe inima când știi că poți să îți iei ceva de la Apple și nu o faci”-răspunsul exact al unei persoane.
Nu amînțeles absolut niciodată fenomenul Apple.Eu nu găsesc niciun motiv rațional pentru care să dau bani pe așa ceva.Telefonul a fost conceput pentru a vorbi,și ceva mai puțin,pentru a trimite mesaje.Acum,funcțiile astea par să devină doar niște trăsături auxiliare ale unui obiect care nu mai are aproape nimic în comun cu ideea de baza.
Prima reacție pe care eu am auzit-o la întrebarea ”Dar de ce să dai banii pe așa ceva?” a fost ”Frate,e iPhone,e de la Apple”.Apoi,ceva mai târziu am auzit și ”E ceva nou,te ține la curent cu actualitatea,e mai accesibil la distață”.Ok,aici pot înțelege,oarecum,dar doar dacă ai de beneficiat de pe urma lui.Ești o persoană care chiar are ceva de câștigat de pe urma aparatului(analist,chiar și blogger).Nu înțeleg rostul în a avea u iPhone dacă tu ești un puști de 15 ani,și cel mai bun lucru pe care-l poți face cu el e să te joci Temple Run.


Am citit că pe 2 Noiembrie,iPhone 5 ajunge și în România.Prețurile,în schimb,sunt exorbitante.Cu toate astea,însă,sunt 100% că se vor găsi oameni care să îl cumpere,poate sunt oameni care deja l-au și precomandat.Nu-i așa,trebuie să fii la curent cu informația.

No comments:

Post a Comment