19.10.12

Dă-te,că te tai.

Cam asta a fost tot ce mi-a fost zis în autobuz astăzi.Scurt,la obiect,un imbecil ins foarte obosit,respirând foarte greu din cauza burții imense unor probleme metabolice(mai nou,dacă îi zici gras,discriminezi) mi-a explicat care vor fi consecințele în cazul în care nu mă manifestam în felul in care acesta considera de cuviință.
Ce credeți că am făcut?Păi,m-am ridicat,m-am uitat urât la el,și i-am explicat de ce nu pot face asta,pentru că sunt obosit,am fost la școală,m-am luptat pentru locul meu,și în plus aveam mai multe drepturi decât el să stau acolo,căci am chiar și abonament(de unde știam asta,vă zic mai încolo).Acesta,vizibil mișcat de promptitudinea și claritatea răspunsului meu,și-a cerut scuze,atât mie,cât și celorlalți pasageri,și a coborât din autobuz la următoarea stație.
NU.


Ce dracului era de făcut?Nu știam dacă are sau nu vreun obiect contondent,și mai mult ca sigur nici nu voiam să aflu.M-am executat.M-am ridicat și mi-am reluat rolul anterior,înghesuit în conserva umană.Retardatul Corpolentul,văzând că i-a ieșit schema,și văzând că și alții mi-au urmat benevol exemplul,s-a așezat cum putea mai comfortabil,făcând ochi dulci altor două pasagere care mai aveau puțin și țâșeanu din loc.



Dupa ceva timp,urcă și controlorii(nu știu care mai e treaba cu ei,că de la o vreme urcă la o frecvență teribil de mare.S-or fi sesizat în sfârșit dupa atâtea portofele ciordite).E,aceştia mi-au demonstrat legitimitatea.Oricum era fără folos,că pe el nu l-au clintit.Nici nu știu dacă era fizic capabili.




Cât m-am săturat de ăștia.Marii șmecheri ai națiunii.Crema rasei umane.Sau cel puțin așa se cred.Și întrucât tot ce vor le iese,cine suntem noi să-i contrazicem?

No comments:

Post a Comment