19.10.12

"Ce viață de căcat am.."

Fix din analele VDC-ului dau peste asta:

E cam greu sa exprimi starile in cuvinte , asa ca o sa incerc pe scurt . Am 17 ani , sunt baiat , arat destul de bine , dar nu-mi pot face o prietena . Ma abordeaza fetele prin oras sau masinii de transport , dar mi-e frica ..Nu prea stiu sa sarut , in mare parte asta e :d si de asta nu am “tupeul” ala in mine . In mare parte asta e . Nu e chiar un vdc ca al unora dintre voi , dar fiecare cu cat poate duce . O seara placuta !



Deci da,în  zilele de azi,dacă nu știi să săruți ai cea mai mare viață de căcat din toate.Atât este de simplu,aici se reduc toate variabilele.


Drag băiat de 17 ani abordat de fete prin oraș sau mașinii de transport,tupeul ăla care să te determine să săruți o fată trebuie căutat în străfundul sinelui tău,asta după o mare perioadă de călugărie.Nu te lăsa păcălit de ăia care-ți zic că nu e mare lucru.Nu.E foarte mare lucru.Nu încerca așa ceva prea devreme.

Acum,vei trece și peste asta la un moment dat.Dacă asta este într-adevăr cât poți duce,eu zic să te axezi pe asta toată viața,să nu mai faci altceva.




Nu știu cât de bine ar fi să reușească tipul ăsta prea devreme.Adică,nu cred că e nimic rău dacă îl mai lași să se mai coacă.Cine știe..dacă se prinde de treabă prea devreme?

No comments:

Post a Comment